Dag 8

23 februari 2020 - Sirkka, Finland

Zoals verwacht viel er gisteravond niet veel te zien van de aurora. Voor de eerste keer hadden we code rood op de aurora-app. Maar er was gewoon te veel bewolking. Ik heb ondertussen foto’s gezien van plaatsen hier niet zo ver af en die waren echt knap. Je moet dus echt veel geluk hebben.

Onder het mom van een sanitaire pauze ben ik zelfs niet meegegaan naar het meer. Ze hebben me nog willen lokken door een gedownloade foto op de WhatsApp te plaatsen. In die val ben ik niet getrapt. Als den Theo en zijn kompanen duidelijk hadden laten weten dat dit slechts een excuus was om de resterende inhoud van de zakflesjes onder vrienden te ledigen, dan was ik natuurlijk meegegaan.

Vandaag onze laatste dag. Aan alles komt een eind! En aan worsten twee zij mijn schoonvader altijd (behalve aan een ringworst). Ondertussen zijn we gepakt en gezakt en wachten we in de lobby van het hotel op ons vervoer naar de luchthaven.

Hopelijk krijg ik daar de kans om in de taksfree een fles akvavit te kopen en kan Chantal genieten van een rustige terugvlucht.

1. Nadine:
    23 februari 2020
    Ik wens jullie een veilige terugreis
    Gr. Nadine
  2. Rosette Huyghe:
    23 februari 2020
    Opgepast , er is weer veel wind . Nog een veilige terugkomst in een stormachtig België .
    Grtjes Willy en Rosette 🛫🌧️🌬️😉
  3. Hendrik Carsauw:
    23 februari 2020
    Zorg toch maar voor wat worsten, met de stiptheidsacties van de politie in Zavemtem is het beter één worst in de hand dan 10 in de lucht.
    Hendrik